Contact

Neem direct contact met ons op via het contactformulier


Retourbeleid

  1. Welke producten van Gege graveer en stempels kan ik retourneren?
    Al onze producten worden op bestelling op maat gemaakt of op maat gesneden, derhalve kunt u producten die bij Gege graveer en stempels besteld zijn niet meer retourneren.

     

  2. Hoe lang heb ik om mijn overeenkomst te herroepen?
    Wanneer u met Gege graveer en stempels een overeenkomst bent aangegaan en de ontvanger het goed fysiek in bezit krijgt, heeft u het recht om binnen 14 dagen uw overeenkomst te retourneren. Onder de ontvanger verstaan wij uzelf of een door u aangewezen derde (die niet de vervoerder is).


  3. Hoe kan ik aangeven dat ik mijn overeenkomst wil herroepen?
    U kunt d.m.v. een duidelijke verklaring Gege graveer en stempels op de hoogte stellen dat u graag uw overeenkomst wilt herroepen. Dit kan via een mail of via het contact formulier. Zie punt 2 om te weten hoe lang u heeft om uw overeenkomst te herroepen.


  4. Moet ik in mijn verklaring een reden aangeven?
    Wanneer u uw producten wilt retourneren en u een duidelijk verklaring aan het opstellen bent, bent u niet verplicht om een reden te verwerken in uw verklaring. Gege graveer en stempels mag u echter wel naar de reden vragen. Wanneer u uw product terugstuurt, omdat u aanspraak maakt op uw garantie, moet u echter wel aangeven wat uw reden is. Dat betekent dat u moet vermelden wat er niet meer goed is aan uw product.


  5. In welke status moet mijn product zijn wil ik het kunnen retourneren?
    Wanneer u uw product ontvangt, mag u het uiteraard uitpakken. Daarnaast mag u uw product op een zodanige manier gebruiken dat u kan beoordelen of u het product wilt behouden of wilt retourneren. Houd er echter rekening mee dat wanneer u het product meer gebruikt dan noodzakelijk, dit een waardevermindering kan opleveren. Gege graveer en stempels mag deze kosten bij u in rekening brengen. Ga daarom ook voorzichtig met de verpakking van uw product zodat Gege graveer en stempels het product weer kan verkopen wanneer u besluit om het te retourneren.


  6. Wat krijg ik terugbetaald?
    Wanneer u bij Gege graveer en stempels een bestelling plaatst, ontvangt u uiteraard één of meerdere producten. Als u uw bestelling volledig retourneert zijn de kosten die u maakt voor het retourneren en de eventuele extra kosten die u heeft gemaakt voor uzelf. Alle overige kosten krijgt u terug van Gege graveer en stempels. Wanneer u niet uw gehele bestelling retourneert, vergoedt Gege graveer en stempels alleen de kosten van het product dat u retour heeft gestuurd. In punt 5 is aangegeven welke acties uw product een waardevermindering kunnen opleveren.


  7. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
    Gege graveer en stempels zal uw geld z.s.m. terugbetalen, maar uiterlijk binnen 14 dagen.


  8. Ligt de bewijslast bij u of bij Gege graveer en stempels als ik een product terug stuur?
    Wanneer u een product terug stuurt, ligt het risico, dus ook de bewijslast, bij u. Gege graveer en stempels adviseert dan ook om duurdere producten aangetekend of met een verzekerde zending te versturen.